23 Eylül 2019 Pazartesi

2 in 1: İtfaiyeci - Joe HİLL ve 11/22/63 - Stephen KİNG


Önce; İtfaiyeci ...


Yazarın okuduğum ilk kitabı ...
Tarafsız olmak gerekirse güzel kitaptı, bazı bazı konuyu bayağı uzatmış yazar lakin okunuyor yani ...

Bana gelince ..
Bu kitabı 20 li yaşlarımda okusaydım çok beğenirdim lakin bu yaşa kadar bundan çok çok iyi distopyalar okuyunca biraz soluk gözüktü ...

Bu kitapla birlikte Stephen Kingin 11.22.63 ünü .pdf olarak okudum ...
Laptoptan okudum tabi yazın ebook okumak gibi bir planım olmadığı için kobo evde ...
Neyse anacım ...



Bu Joe Hill, Stephen Kinge 5, 10 gömlek dar gelir ...
Stephen King değişik bir yazar her ne kadar korku yazarı olarak nam salsa da korkudan daha geniş bir yelpaze de yazıyor tabi gidip duygusal romanlar yazdığını görmedim hep söylemişimdir King kitaplarının çoğunda olabilir şeylerle
insanı gerer...
Geliyoruz bu kitaba; bu kitapta ise yazar her zaman popülerliğini kaybetmeyen zamanda yolculuk ve ne değiştirsek ki dünya daha iyi bir yer olsa sorusuyla yola çıkmış ve donnie darko duvarına toslamış lakin tabi bu iki cümle kitabı anlatamaz bayağı cılız kalır, gerisi için sizi kitabı okumaya davet ediyorum ...
Verimli bir bayram geçirdiğimiz kanaatindeyim kayıkçı, az zamanda çok kitaplar okuduk ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder